Tänään sain yllätyssoiton töihin... pyydettiin huomenna saapumaan hormonipolille sairaalaan, joku oli joutunut peruuttamaan ajan ja mä sain sen! Ei siis tarvinnut odottaakaan syksyyn asti. Vähän kyllä panikoin, koska tiedän, että alkaa huomauttelu ylipainostani. Hyvä, jos yleensä pääseen tutkimuksiin tai hoitoihin... kyllähän mä kokoajan yritän laihduttaa, oman lapsen eteen tekee mitä vaan. Eikä mun lapsettomuus johdu edes ylipainosta =o(

No, ettei blogini menisi vallan  lapsettomuuden puolelle, niin muutama sana tästä uudesta elämästä. Koko viime viikon olin ilman leipää, perunaa, pastaa, riisiä ja paino laski mukavat kaksi kiloa. Viimeinen oljenkorteni on siis vähähiilihydraattinen ruokavalio, ainakin nyt tuntuu siltä. Viikonloppuisin sallin ainakin toistaiseksi itselleni pari leipää ja pari perunaa tai kourallisen riisiä. Toivottavasti tämä auttaisi minua saamaan painoa alas. Mihinkään missin mittoihin en edes pyri, koska en viihtyisi sellaisena, haluan olla ns. sopivasti lihava =o)