Muutama päivä vierähti ilman blogia, mutta olen senkin edestä lukenut muiden blogeja =o)  Yritin keksiä itselleni jotain puuhaa illoiksi, että ei tulisi sitten ehkä niin paljoa napostelluksi. No, katselinpa sitten kaupassa käsityölehteä ja löysin sieltä kivan ohjeen paitaan... sitten ostin langat ja eikun hommiin... ainoa ongelma on/oli, että paita pitää virkata ja minä olen viimeksi virkannut jotain reilu 20 vuotta sitten eli ala-asteella... kutonut kyllä olen. Onneksi netistä löytyi hyvät ohjeet pylväitten yms. tekoon.... saa nähdä, valmistuuko paita koskaan.

Huomenna tai viimeistään tiistaina menen verikokeisiin. Mulla oli "aika" kokeisiin jo helmikuun alussa.... multa siis leikattiin lokakuussa toinen kilpirauhaslohko ja arvoja pitäisi vähän seurata. Ajattelin, että  jos arvot olisi muuttuneet sen verran, että olisi mennyt vajaatoiminnan puolelle, niin sekin sitten omalta  osaltaan hidastaisi painon pudotusta. Ainakin "ruumiin"lämpöni on usein  34.4-35.5 eli vähän vajikseen viittaisi. Tosin pulssi on kyllä normaali 78. No, saapa sitten nähdä.

Viime viikolla tuli miehen simppanestetulokset... ja priimakamaa on, vaikka ikääkin hällä jo 46... vika siis on minussa, kuten olin aavistellutkin =o/